Lediga jobb

Här hittar du alla lediga jobb och vikariat med Leksands kommun som arbetsgivare. Vi tipsar också om lediga jobb hos våra kommunala bolag.

vektor_wave
TjänstAnställningsformSista ansökningsdatum
HR-generalistVikariatmaj 17, 2024
Idrottslärare och fritidspedagog på Gärde skolaTillsvidareanställningmaj 24, 2024
Bildlärare till Siljansnäs skolaTillsvidareanställningmaj 24, 2024
Grundskolelärare F-3Tidsbegränsad anställningmaj 21, 2024
Planarkitekt och planarkitekt med samordnaransvarTillsvidareanställningmaj 9, 2024
Sjuksköterska natt! Välkommen till oss i Leksand!Tillsvidareanställningmaj 13, 2024
3-6 lärare i textilslöjd och gärna ytterligare ämneTillsvidareanställningmaj 10, 2024
Måltidssamordnare särskilda boendenTillsvidareanställningmaj 10, 2024
Kvalitetsledare särskilt boendeTillsvidareanställningmaj 10, 2024
Aktivitetssamordnare särskilt boendeTillsvidareanställningmaj 10, 2024
HR-strategTillsvidareanställningmaj 5, 2024
Socialsekreterare barn och ungaTillsvidareanställningmaj 2, 2024
Vi söker timvikarier till lokalvården, nu och över sommarenVikariatmaj 3, 2024
Undersköterska LSS, Lycka gruppbostad.Tillsvidareanställningmaj 30, 2024
Gymnasielärare i flera ämnen på Leksands gymnasiumTillsvidareanställningmaj 5, 2024
Matintresserat måltidsbiträde till fast tjänstTillsvidareanställningapril 30, 2024
Slöjdlärare med inriktning trä och metallTillsvidareanställningapril 28, 2024
Handledare på vikariat på Ta Till VaraVikariatapril 30, 2024
Sjuksköterska till Leksand i sommar!Tidsbegränsad anställningapril 30, 2024
Sommarjobb och timvikariat inom hemtjänsten, äldreomsorgen och LSSVikariatmaj 31, 2024

Hittar du inga tjänster bland Lediga jobb som matchar det du söker? Bara lugn, skicka in en spontanansökan så finns du med i vår CV-databank och kan matchas mot framtida lediga tjänster.

Du kan också prenumerera på våra jobbannonser via länken här nedan:

Följ oss på vår Facebooksida "Leksands kommun". Här kan du ta del av våra lediga tjänster och få mer information om hur det är att jobba hos oss.

Vårbäck vid Hälla by

Dala vatten och avfall AB är ett regionalt VA- och avfallsbolag i Dalarna som ägs av kommunerna Gagnef, Leksand, Rättvik och Vansbro. Här hittar du deras lediga jobb.

Leksandsbostäder är ett fastighetsbolag som ägs av Leksands kommun. Här hittar du deras lediga jobb.